Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 preporuka za fotoaparat

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
Mr.M
FS član



Broj postova : 2
Na forumu od : 07.06.2012

preporuka za fotoaparat Empty
PočaljiNaslov: preporuka za fotoaparat   preporuka za fotoaparat I_icon_minitime4/7/2012, 09:43

Pozdrav svima,
novi sam na forumu i amater što se fotoaparata tiče pa bih vas zamolio za razumevanje.
Hteo bih da kupim neki novi fotoaparat do 300 evra.
Koristio bih ga za porodično slikanje i turistički pa bih hteo nešto sa jačim optičkim zumom ako je to moguće.
Ja sam gledao nešto poput:
http://www.photographyblog.com/reviews/olympus_sp_810uz_review/conclusion/
http://www.benq.com/product/dsc/gh600/
Interesuju me vaše sugestije i preporuke.
Hvala unapred!
Nazad na vrh Ići dole
O.o
FS aktivan član
O.o


Broj postova : 45
Na forumu od : 14.08.2011
Godine : 34
Lokacija : Beograd

preporuka za fotoaparat Empty
PočaljiNaslov: Re: preporuka za fotoaparat   preporuka za fotoaparat I_icon_minitime21/7/2012, 13:04

Ukoliko nisi raspolozen za kupovinu polovnog DSLR aparata, ja bih ti preporucio da razmotris panasonic fz38. mislim da je to bas ono sto ti treba (ima dosta sirok objektiv za pejzaze, dosta veliki zum, ima i stabilizaciju koja dobro dodje kada se koristi taj veliki zum, solidan hd snimak itd itd) + nije veliki, nece ti biti nezgodno da ga nosis na putovanjima, stane u saku. jedini problem je sto mislim da ih vise nema u prodaji.
Nazad na vrh Ići dole
Mr.M
FS član



Broj postova : 2
Na forumu od : 07.06.2012

preporuka za fotoaparat Empty
PočaljiNaslov: Re: preporuka za fotoaparat   preporuka za fotoaparat I_icon_minitime24/7/2012, 22:56