Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Dubinska ostrina?????

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
vladmoll
FS član
vladmoll


Broj postova : 7
Na forumu od : 18.03.2011

Dubinska ostrina????? Empty
PočaljiNaslov: Dubinska ostrina?????   Dubinska ostrina????? I_icon_minitime10/4/2011, 23:31

Nije da sam bas pocetnik u fotografiji, ali uvek ima ali!!! Koristio sam svoj canon sx 20 is i gledao dubinsku ostrinu. Prvo sam opalio jednu na f8, a onda na f4, pa na f 2,8. Dubinska ostrina je bila najbolja na najmanjem f! Brzine zatvaraca su velike jer je dan bio suncan. Mislio sam da je to zbog aparata, sociva, foto celije i sl...
Onda sam isto isprobao sa canon eos 550d. Od f 3,8 pa do f 22. Situacija je potpuno ista! Gde gresim! Da li je potrebna veca brzina zatvaraca, veci iso?????Svi objasnjavaju da sto je veci f to je dubinska ostrina bolja. Kod mene nije! Gresim ili sta!! Kako da isprobam i sta a da radim dobijem dobru fotku.
Hvala
Nazad na vrh Ići dole
fetus
Moderator
fetus


Broj postova : 769
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 50
Lokacija : novi sad

Dubinska ostrina????? Empty
PočaljiNaslov: Re: Dubinska ostrina?????   Dubinska ostrina????? I_icon_minitime10/4/2011, 23:47

najveci broj f najveca dubinska ostrina,a najmanji otvor.
najmanji broj f najmanja dubinska ostrina,a najveci otvor.
ako kod tebe to nije tako,onda je to za trece oko,ili zonu sumraka.
Nazad na vrh Ići dole
vladmoll
FS član
vladmoll


Broj postova : 7
Na forumu od : 18.03.2011

Dubinska ostrina????? Empty
PočaljiNaslov: Re: Dubinska ostrina?????   Dubinska ostrina????? I_icon_minitime11/4/2011, 02:09

Da, malo sam pogresno objasnio. Slikao sam predmete u daljini na 1-2km, kuce i sl. Bez zuma dakle sa 18mm ili kod sx20is sa 5mm. Kuce i drvece udaljeno na 1-2 km, mi je ostrije sa vecim otvorom blende i obrnuto!
Nazad na vrh Ići dole
kapetanm
FS aktivan član



Broj postova : 68