Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 fotografije hrane

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
botox2204
FS član



Broj postova : 4
Na forumu od : 22.11.2011

fotografije hrane Empty
PočaljiNaslov: fotografije hrane   fotografije hrane I_icon_minitime22/11/2011, 01:45

hehe, e ovako, nova sam ovde, obozavam kulinarstvo, ali sem tim bavim skroz onako hobisticki, nisam skolovana za to iako stalno pravim nesto novo...
imam neki stari obican aparat i ovo je maximum sto mogu iz njega izvuci Smile
ako imate neke savete, ako vam se ne svidjaju slike, recite mi, molim vas, ako imate neku ideju iz kog ugla da je uslikam, ili sta god vam padne na pamet... isto tako, ako imate neke savete i o obradi, koje bih mogla da primenim, ako mislite da nesto nedostaje fotkama....
a sigurno nedostaje jer sam potpuni amater Smile
planiram da kupim pravi aparat jednog dana, i ima samo da skljockam hranu Smile
volim i malo da se igram isto amaterski u photoshopu, mada najcesce hranu i ne obradjujem nista posebno jer mi se cini da je lepo :/ a i ne bih znala kako a da nesto ne upropastim Smile
i ako vas ne budu uopste svidele fotke bar cu zazubice da vam napravim Very Happy



(posto sam nova, ne daju mi da stavim slike s linkom jer kao mogu tek posle nedelju dana, vidimo se na istom mestu u isto vreme, za 7 dana onda Smile )
Nazad na vrh Ići dole
fetus
Moderator
fetus


Broj postova : 769
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 50
Lokacija : novi sad

fotografije hrane Empty
PočaljiNaslov: Re: fotografije hrane   fotografije hrane I_icon_minitime11/1/2012, 22:06

i,sta bi?
ja ne vidim fotke.a proslo nedelju dana.
Nazad na vrh Ići dole
 
fotografije hrane
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Klica fotografije
» Profesionalno fotografisanje hrane/Pocetnik
» moje fotografije
» Prve fotografije
» 'Krađa' fotografije(a)