Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Nov aparat ili objektiv?

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Yzerman
FS član



Broj postova : 1
Na forumu od : 25.04.2010

Nov aparat ili objektiv? Empty
PočaljiNaslov: Nov aparat ili objektiv?   Nov aparat ili objektiv? I_icon_minitime25/4/2010, 21:08

Potpuni sam amater i već 2 godine imam Canon EOS 350D sa kit objektivom. Odlično me služi, sasvim sam zadovoljan. Došlo je vreme da malo unapredim svoj foto sistem.
Imam priliku da nabavim foto opremu iz inostranstva po zaista povoljnim cenama i sada sam u dilemi da li da ulažem u recimo 2 nova objektiva (tu još nisam načisto šta bih hteo) ili da uzmem nov aparat, pošto imam kupca za ovog mog Canona. razmišljam o Canonima 1000d i 450d i Nikonima d3000 i d5000...
Da li je pametnije ulagati trenutno u objektive ili uzeti novo telo, pa uskoro uzeti bar jedan objektiv?
Nazad na vrh Ići dole
Ljuba
Moderator
Ljuba


Broj postova : 581
Na forumu od : 07.02.2010
Lokacija : Beograd

Nov aparat ili objektiv? Empty
PočaljiNaslov: Re: Nov aparat ili objektiv?   Nov aparat ili objektiv? I_icon_minitime26/4/2010, 05:49

Pošto kažeš da si potpuni amater, pretpostavljam da nemaš preterano visoke zahteve kad je tehnika u pitanju. Ali, vidim da si došao do problema koji, u jednom trenutku, počne da muči svakoga ko se bavi fotografijom. "Imam aparat, ali..."
Ja sam, kao prvi DSLR, kupio Canon 400D sa kit objektivom. Onda sam ulagao u objektive, došao do nekih koji zadovoljavaju moje potrebe, da bih, na kraju, prodao 400d i kupio 40D. Sada je opet došao red na objektive. "Dala baba dinar da uđe u kolo, dala bi pet da izađe..."