Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Preporuka za aparat

Ići dole 
5 posters
AutorPoruka
morisato
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 17.08.2012

Preporuka za aparat Empty
PočaljiNaslov: Preporuka za aparat   Preporuka za aparat I_icon_minitime17/8/2012, 02:09

Pozdrav svima,

Da li bi neko mogao da mi preporuči aparat do 200-250eur koji bi služio isključivo za fotografiju enterijera tj. real estate fotografiju (ne znam kako bi se to kod nas reklo)

Ono što znam da je savetovano za tu vrstu fotografije je da bude širokougaoni sa eksternim blicem.

Potpuni sam amater i nemam umetničke aspiracije sem da aparat radi posao što bi rekli Smile

Svaki savet je dobrodošao.

Hvala unapred

Miloš

Nazad na vrh Ići dole
O.o
FS aktivan član
O.o


Broj postova : 45
Na forumu od : 14.08.2011
Godine : 34
Lokacija : Beograd

Preporuka za aparat Empty
PočaljiNaslov: Re: Preporuka za aparat   Preporuka za aparat I_icon_minitime17/8/2012, 03:12

Milose, dobrodosao na forum Smile

To sto ti je savetovano je istinito, ali ima tu jos kriterijuma na osnovu kojih treba da odlucis koji ces aparat da pazaris Smile Da li hoces nov ili polovan? Kompakt, prozumer ili DSLR? Sta ces dalje da radis sa tim fotografijama? itd itd...
Nazad na vrh Ići dole
morisato
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 17.08.2012

Preporuka za aparat Empty
PočaljiNaslov: Re: Preporuka za aparat   Preporuka za aparat I_icon_minitime19/8/2012, 21:11

Hvala na dobrodošlici Smile

Aparat može da bude i polovan. U principu imam bazično znanje obrade fotografija.

Najbolje bi bilo kad bi mogao da dobijem informaciju : To i to ti je najbolje za novac koji imaš.

Hvala unapred Smile
Nazad na vrh Ići dole
unique93
FS hiperaktivan član
unique93


Broj postova : 151
Na forumu od : 26.09.2010
Godine : 31
Lokacija : obrenovac

Preporuka za aparat Empty