Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 FOTOGRAFIJA HRANE

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
nesholo1986
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 06.10.2011

FOTOGRAFIJA HRANE Empty
PočaljiNaslov: FOTOGRAFIJA HRANE   FOTOGRAFIJA HRANE I_icon_minitime6/10/2011, 22:30

Pozdrav, ja sam apsolutni pocetnik sto se fotografije tice. Posodavac mi je stipsa i nece da plati profi fotografa tako da mi je dao zadatak da fotografisem supu za ambalazu-kesicu. Imam samsung digitalac od 9Mpx, da li je moguce to izvesti ovim. Na fotografiji treba da bude cinija sa vrucom supom i oko nje aranzirano povrce. Svaka pomoc mi je dobrodosla....Hvala unapred
Nazad na vrh Ići dole
Ljuba
Moderator
Ljuba


Broj postova : 581
Na forumu od : 07.02.2010
Lokacija : Beograd

FOTOGRAFIJA HRANE Empty
PočaljiNaslov: Re: FOTOGRAFIJA HRANE   FOTOGRAFIJA HRANE I_icon_minitime6/10/2011, 23:16


U principu, može... kada bi samo aparat bio dovoljan. Treba ti i nešto rasvete, pozadina, stativ... Trebalo bi da izgleda, odprilike, ovako (imagine the činiju sa supom i paškanat okolo)

http://www.fotosrbijaforum.com/t72-isolated-on-white

Pokušaj da poslodavcu-stipsi objasniš da postoje stock sajtovi gde može, za male pare, da kupi već gotove fotke svega za šta je potreban escajg (pošto su fotografske usluge astronomski skupe).
Nazad na vrh Ići dole
nesholo1986
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 06.10.2011

FOTOGRAFIJA HRANE Empty
PočaljiNaslov: Re: FOTOGRAFIJA HRANE   FOTOGRAFIJA HRANE I_icon_minitime7/10/2011, 00:38

Nisam kompetentan ali mi ove slike izgledaju extra! Pomenuo sam mu to, on kaze ovo je Srbija, snadji se, nema placanja. Nego da vidio mi sta mozemo da uradimo sa ovim sto imam (skoro nista Smile) Mozda je ovo sto trazim i nemoguce, s obzirom na resurse kojima raspolazem, ali bar da pokusam. Ne kaze nas narod dzabe NEMA PITE OD GOVANA Smile