Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Pomoc pri kupovini canona eos 20D

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
amater
FS član



Broj postova : 2
Na forumu od : 20.07.2010

Pomoc pri kupovini canona eos 20D Empty
PočaljiNaslov: Pomoc pri kupovini canona eos 20D   Pomoc pri kupovini canona eos 20D I_icon_minitime20/7/2010, 21:48

Pozdrav, totalni sam amater. Želim da kupim svoj prvi dslr aparat, imam ponudu Canon EOS 20D za 230evra (verovatno će da spusti i na 200e). Vlasnik kaže da je aparat ispucao 28 000 slika(nažalost ostaje samo da mu verujem na reč pošto nema načina na canonu to da proverim).
Video sam ga spolja je očuvan, ali ne znam da proverim ono "unutra" što je po meni mnooogo važnije.

Šta vi mislite o ovoj ponudi( vredi li te pare) i da li neko može da mi kaže gde mogu da odnesem aparat pre kupovine da mi stručno lice to proveri(neko ko stvarno zna nešto a aparatima, a ne prodavci koji su naučili specifikaciju napamet i samo to ponavljaju). Ne želim da se pravim pametan pri kupovini a onda da se kajem što nisam pitao nekoga za savet.

Hvala unapred svima na pomoći! applause
Nazad na vrh Ići dole
Ljuba
Moderator
Ljuba


Broj postova : 581
Na forumu od : 07.02.2010
Lokacija : Beograd

Pomoc pri kupovini canona eos 20D Empty
PočaljiNaslov: Re: Pomoc pri kupovini canona eos 20D   Pomoc pri kupovini canona eos 20D I_icon_minitime21/7/2010, 00:57


Idi u Pixel Plus, u Mihizovoj 22 na Dorćolu, oni su Canon-ov ovlašćeni servis. Tamo mogu sve da provere.

Što se cene tiče potpuno je OK.

Nazad na vrh Ići dole
begbie86
Admin
begbie86


Broj postova : 714
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 37
Lokacija : Aleksinac/Niš

Pomoc pri kupovini canona eos 20D Empty
PočaljiNaslov: Re: Pomoc pri kupovini canona eos 20D   Pomoc pri kupovini canona eos 20D I_icon_minitime21/7/2010, 03:57