Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 fotoaparat do 100 evra:)

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
nakisa
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 20.01.2012

fotoaparat do 100 evra:) Empty
PočaljiNaslov: fotoaparat do 100 evra:)   fotoaparat do 100 evra:) I_icon_minitime20/1/2012, 23:34

zdravo ljudi znam da je smesno sto trazim pomoc od vas da mi preporucite igracku od 100 evra jer ste vi ozbiljni profesionalci ali ja sam jedan amater tako da mi je 100 evra za fotoaparat za pocetak sasvim dovoljno.nije vazno koja je marka fotoaparat meni je vazno da bude kolko- tolko kvalitetan koliko je to moguce za 100 evrica Very Happy unapred zahvalan
Nazad na vrh Ići dole
Ljuba
Moderator
Ljuba


Broj postova : 581
Na forumu od : 07.02.2010
Lokacija : Beograd

fotoaparat do 100 evra:) Empty
PočaljiNaslov: Re: fotoaparat do 100 evra:)   fotoaparat do 100 evra:) I_icon_minitime21/1/2012, 02:23


Za 100€ ništa. Nategni nekako još oko 50€, pa možeš da razmišljaš o nekom lošijem kompaktu ili prosumeru. Pod time ne mislim na toliko loš aparat, već na aparat skromnijih mogućnosti. Sve jeftinije je čisto bacanje para.

Nazad na vrh Ići dole
IvanStanimirovic
Admin



Broj postova : 20
Na forumu od : 19.01.2010
Godine : 37
Lokacija : Smederevo

fotoaparat do 100 evra:) Empty
PočaljiNaslov: Re: fotoaparat do 100 evra:)   fotoaparat do 100 evra:) I_icon_minitime21/1/2012, 11:24

Kaži nam šta su tvoje ambicije, pa ćes sigurno dobiti konkretniji odgovor. Pozdrav
Nazad na vrh Ići dole
http://www.illusionstudio.co.rs
nakisa
FS član



Broj postova : 3
Na forumu od : 20.01.2012

fotoaparat do 100 evra:) Empty
PočaljiNaslov: Re: fotoaparat do 100 evra:)   fotoaparat do 100 evra:) I_icon_minitime21/1/2012, 23:13