|
|
| FOTOGRAFIJA HRANE | |
| | Autor | Poruka |
---|
nesholo1986 FS član
Broj postova : 3 Na forumu od : 06.10.2011
| Naslov: FOTOGRAFIJA HRANE 6/10/2011, 22:30 | |
| Pozdrav, ja sam apsolutni pocetnik sto se fotografije tice. Posodavac mi je stipsa i nece da plati profi fotografa tako da mi je dao zadatak da fotografisem supu za ambalazu-kesicu. Imam samsung digitalac od 9Mpx, da li je moguce to izvesti ovim. Na fotografiji treba da bude cinija sa vrucom supom i oko nje aranzirano povrce. Svaka pomoc mi je dobrodosla....Hvala unapred | |
| | | Ljuba Moderator
Broj postova : 581 Na forumu od : 07.02.2010 Lokacija : Beograd
| Naslov: Re: FOTOGRAFIJA HRANE 6/10/2011, 23:16 | |
| U principu, može... kada bi samo aparat bio dovoljan. Treba ti i nešto rasvete, pozadina, stativ... Trebalo bi da izgleda, odprilike, ovako (imagine the činiju sa supom i paškanat okolo)
http://www.fotosrbijaforum.com/t72-isolated-on-white
Pokušaj da poslodavcu-stipsi objasniš da postoje stock sajtovi gde može, za male pare, da kupi već gotove fotke svega za šta je potreban escajg (pošto su fotografske usluge astronomski skupe).
| |
| | | nesholo1986 FS član
| Naslov: Re: FOTOGRAFIJA HRANE 7/10/2011, 00:38 | |
| Nisam kompetentan ali mi ove slike izgledaju extra! Pomenuo sam mu to, on kaze ovo je Srbija, snadji se, nema placanja. Nego da vidio mi sta mozemo da uradimo sa ovim sto imam (skoro nista ) Mozda je ovo sto trazim i nemoguce, s obzirom na resurse kojima raspolazem, ali bar da pokusam. Ne kaze nas narod dzabe NEMA PITE OD GOVANA evo primera kako bih ja voleo da izgleda to: circlesoflight.com/health/low-carb.html healthy-dietpedia.com/Vegetable-soup-diet.html evernewrecipes.com/soups-and-stews-recipes/carrot-and-coriander-soup-recipe.html | |
| | | Ljuba Moderator
Broj postova : 581 Na forumu od : 07.02.2010 Lokacija : Beograd
| Naslov: Re: FOTOGRAFIJA HRANE 7/10/2011, 01:22 | |