Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 sta kupiti????

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
mojsije
FS član



Broj postova : 4
Na forumu od : 01.05.2011

sta kupiti???? Empty
PočaljiNaslov: sta kupiti????   sta kupiti???? I_icon_minitime1/5/2011, 14:02

cao svima nadam se da ce mi vasa iskustva i sugestije pomoci da se odlucim za neki od ovih mnogo lepotana... hm lako bih se ja odlucio da su finansije malo bolje ali sta da se radi bice, polako...Nikon D7000 kit 18-105mm VR moj favorit ali Sad(( da zaboravio sam ja sam pocetnik u fotografiji Smile) ali mislim da imam smisla hahaah....videcete samo da kupim aparat Smile
ono sto mene zanima je prvenstveno fotografisanje hrane jer me mnogo inspirise a i kuvar sam Smile imam dosta slika mojih kreacija ali nije to to...imao sam priliku da spremam hranu za fotografisanje i slusao sam seminar o fotografiji hrane i odusevio se a tek kada sam video slike mojih jela najezio sam se...

teoretski se dosta razumem ali znam da nije to to dok se aparat neuzme u ruke...

uzeo bih neki dSLR do 500e jos ako moze na 5 rata super Smile)) onda bih uzeo i neki objektiv i neku rasvetu koja mi je potrebna hahaah kako sam to lepo zamislio,moze malo reci i o tome ako vas nesmaram....
pocetnik sam i mnoge stvari me zanimaju,nadam se da me razumete...

Veliki pozdrav i hvala unapred...
Nazad na vrh Ići dole
fetus
Moderator
fetus


Broj postova : 769
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 50
Lokacija : novi sad

sta kupiti???? Empty
PočaljiNaslov: Re: sta kupiti????   sta kupiti???? I_icon_minitime3/5/2011, 20:46

rekao si par dobrih stvari.
prvo favorit ti je sasvim dobar,koliko ja znam.
drugo,dok ga ne uzmes u ruke,neces ni sam znati sta i kako sve moze da se uradi.
trece,bio si na seminaru,to bi trebalo da je sasvim dosta za pocetak.
cetvrto,za pocetak je dosta i prozor i beli papir za razbijanje senki za solidne snimke.