Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Pomoc oko odabira fotoaparata?

Ići dole 
4 posters
Idi na stranu : 1, 2  Sledeći
AutorPoruka
akaboka
FS član



Broj postova : 19
Na forumu od : 09.06.2010

Pomoc oko odabira fotoaparata? Empty
PočaljiNaslov: Pomoc oko odabira fotoaparata?   Pomoc oko odabira fotoaparata? I_icon_minitime9/6/2010, 13:43

Ovih dana bih trebala da kupim fotoaparat,ali nisam sigurna koji,posto sam apsolutni pocetnik.
Volim da vidim lepu fotografiju,pa volim unaokolo slikati,ali bojim se da nemam dobar aparat koji zadovoljava moje potrebe,pa vas molim da mi pomognete u izboru...

Zapali su mi Nikon modeli,a pogotovu model D3000.
Sta mislite o njemu?


Hvala najlepse
Nazad na vrh Ići dole
Ljuba
Moderator
Ljuba


Broj postova : 581
Na forumu od : 07.02.2010
Lokacija : Beograd

Pomoc oko odabira fotoaparata? Empty
PočaljiNaslov: Re: Pomoc oko odabira fotoaparata?   Pomoc oko odabira fotoaparata? I_icon_minitime9/6/2010, 18:03

U suštini dovoljno dobar entery-level fotoaparat namenjen ambicioznijim početnicima. Već je na forumu otvoreno nekoliko tema sa ovom problematikom.

http://www.fotosrbijaforum.com/foto-aparati-f19/nov-aparat-ili-objektiv-t467.htm

http://www.fotosrbijaforum.com/foto-aparati-f19/preporuka-t464.htm

http://www.fotosrbijaforum.com/foto-aparati-f19/canon-rebel-xs-ili-nikon-d3000-t299.htm

Naravno, moj savet je da pre kupovine realno razmisliš koje su ti potrebe. Kupovina DSLR-a povlači i kupovinu gomile objektiva i opreme. Ako, u budućnosti, nemaš nameru da ozbiljnije ulažeš u opremu, ni prosumer aparati nisu loša opcija. Možda je isplativije kupiti veoma dobar prosumer po ceni entery-level DSLR kit-a nego ulagati u bolji aparat koji će da ispuca dve-tri hiljade fotografija i da stoji jer je torba sa opremom teška za svakodnevno nošenje.
Nazad na vrh Ići dole
begbie86
Admin
begbie86


Broj postova : 714