Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Kejti
FS član
Kejti

Broj postova : 8
Na forumu od : 04.04.2010
Godine : 32

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) Empty
PočaljiNaslov: when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)   when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) I_icon_minitime5/4/2010, 06:44

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P48x6

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P88x6

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P46x8

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P4040045

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P40500086

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) P405000999
Nazad na vrh Ići dole
fetus
fetus

Broj postova : 769
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 50

when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) Empty
PočaljiNaslov: Re: when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)   when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) I_icon_minitime5/4/2010, 20:55

pravi pocetnicki motivi, sto je ok. nisu ni tako lose, kakvih sam se sve nagledao. pa kao i svim pocetnicima, savet je samo radi sto vise, gledaj sto vise fotki, i citaj gde god da nadjes nesto o fotografiji. videces i sama da napredak sledi.
Nazad na vrh Ići dole
Kejti
FS član
Kejti

Broj postova : 8
Na forumu od : 04.04.2010
Godine : 32

PočaljiNaslov: Re: when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)   when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) I_icon_minitime6/4/2010, 00:27

fetus ::
pravi pocetnicki motivi, sto je ok. nisu ni tako lose, kakvih sam se sve nagledao. pa kao i svim pocetnicima, savet je samo radi sto vise, gledaj sto vise fotki, i citaj gde god da nadjes nesto o fotografiji. videces i sama da napredak sledi.

hehehe Smile hvala sto si ih odgledao bar Smile i hvala na savetima!
Nazad na vrh Ići dole
marko604
FS član
marko604

Broj postova : 3
Na forumu od : 28.03.2010

PočaljiNaslov: Re: when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)   when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) I_icon_minitime9/4/2010, 06:37

Ova fotka na avataru je npr ekstra. Gledaj sta fotkas, nemoj samo da skljocas (mada ni to nije lose kao ucenje), pokusaj da zamislis fotku pre nego li kliknes.. Nek ima neki smisao fotografija. I sto kaze drug fetus, citaj i gledaj druge radove
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)   when was the last time u did something for the first time?  novaaa sam skroz :) I_icon_minitime

Nazad na vrh Ići dole

when was the last time u did something for the first time? novaaa sam skroz :)
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1