Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr

Ići dole 
5 posters
AutorPoruka
Pax
FS član



Broj postova : 4
Na forumu od : 11.01.2011

savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr Empty
PočaljiNaslov: savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr   savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr I_icon_minitime11/1/2011, 10:36

Pozdrav svima! Kao i mnogi drugi do sada, postavljam ovo pitanje-ipak s jednom malom razlikom: nisam početnik. Bavio sam se amaterski fotografijom devedesetih do možda 2002, a otad mi sva oprema stoji ( i redovno brišem prašinu s nje Smile) Koristio sam prvo Zenit TTL i Zorki 4K, a kasnije sam nabavio Canon AE1 (koji i danas imam) a za pejzaže (koje sam najviše i fotografisao) imao sam prvo srednjeformatni KIEV 6C (preteča KIEVA 60) a kasnije i Pentacon six. Sam sam razvijao CB filmove i još uvek se po kući spotičem o aparat za povećavanje (Opemus)... Sada sam odlučio da se ponovo posvetim svom starom hobiju, kupio sam CB filmove (koji se sve teže nalaze), ali definitivno imam potrebu da probam dslr (kupovina nekog kompakta ili prosumera mi se ne čini kao dobar izbor). Tu nastaje problem, jer bih ga koristio mahom za pejzaže, malo urbane fotografije, slikanje porodice...Budžet mi je oko 550 eura a kupovinu planiram za oko 2 meseca. Pitanje je da li za taj novac mogu da dobijem kvalitet fotografija kao sa mojim tzv analognim fotoaparatima. Hvala unapred
Nazad na vrh Ići dole
Dragan
Moderator
Dragan


Broj postova : 161
Na forumu od : 25.01.2010
Lokacija : groblje

savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr Empty
PočaljiNaslov: Re: savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr   savet za ne bas pocetnika oko kupovine dslr I_icon_minitime11/1/2011, 11:28

bicu toliko drzak da ovako odgovorim:

ne mozes da dobijes taj kvalitet.