Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Andja

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Radomir83
FS član
Radomir83


Broj postova : 9
Na forumu od : 29.10.2010
Lokacija : Nish

Andja Empty
PočaljiNaslov: Andja   Andja I_icon_minitime29/10/2010, 14:03

Obzirom da sam amater i da nisam do sada nigde postavljao svoje fotografije jako bi me zanimalo vase misljenje,kakvo god ono bilo.Molim za kritike i savete,kako za ove tako i za par drugih koje sam postavio.Unapred zahvalan svima.
Andja Img8895g
Andja Img8416r
Nazad na vrh Ići dole
dzonihsv
Moderator
dzonihsv


Broj postova : 266
Na forumu od : 14.01.2010
Godine : 34
Lokacija : L.S.D.

Andja Empty
PočaljiNaslov: Re: Andja   Andja I_icon_minitime29/10/2010, 20:42

Lepe fotkice, mada opet onaj centralni kadar.

Druga je za klasu bolja od prve, jer je kadar dinamičniji, ALI, ono drvo pozadi malo smeta, tačnije, sklanja pogled sa subjekta. Takođe, kada pucaš portrete, subjekat je GLAVNI, sve ostalo ne sme smetati njemu (subjektu). To se lako rešava sa nekim dSLR aparatom, ali tu i tamo se bokeh može stvoriti sa kompaktom. Što veća blenda (manji F broj), što veći zum (ako treba svetla, povećaj ISO) i škljoc. Takođe, kada slikaš portrete po dnevnom svetlu, igraj se malo i sa blicem, ponekad zaista može biti od pomoći.
Nazad na vrh Ići dole
http://www.panoramio.com/user/dzonihsv
Radomir83
FS član
Radomir83


Broj postova : 9
Na forumu od : 29.10.2010
Lokacija : Nish

Andja Empty
PočaljiNaslov: Re: Andja   Andja I_icon_minitime29/10/2010, 21:48

Sto se tice aparata nadam se da cu do nove godine konacno uspeti da kupim Canon EOS 1000D Kit 18-55 .Kad smo vec kod aparata sta mislis o njemu.Znam da je na dnu sto se tice dslr aparata ali za mene je veliki skok , tehnicki a na zalost i finansijski.Reko bi da je za pocetnike koji zele malo ozbiljniji rad sasvim dovoljan za prvo vreme.
Nazad na vrh Ići dole
dzonihsv