Foto Srbija forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Zenit 122

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Mooshmulitsa
FS član
Mooshmulitsa


Broj postova : 3
Na forumu od : 14.08.2012
Godine : 37
Lokacija : Novi Sad, Beograd

Zenit 122 Empty
PočaljiNaslov: Zenit 122   Zenit 122 I_icon_minitime14/8/2012, 02:12

Zdravo! Ja sam potpuni laik u fotografiji i definitivno se do sad njom nisam bavila.

Od oca sam dobila Zenit 122, koji je godinama stajao u našem ormanu i jako bih volela da ga isprobam, međutim, kao što rekoh, analogne aparate uopšte ne znam da koristim.

Na internetu nisam uspela da nađem ni jedno uputstvo za korišćenje ni na srpskom ni na engleskom, pa ne znam od čega da krenem. Za početak sam uspela da otvorim ono gde se stavlja film! Very Happy

Jako bi mi značilo ako bi neko mogao da mi objasni kako se koristi, ili još bolje, ako ima uputstvo na srpskom ili engleskom da mi pošalje fotokopiju.

Za početak me interesuje čemu služe točkići sa brojevima (ne na objektivu, to sam uglavnom izvalila).

Žao mi je da fotoaparat stoji i skuplja prašinu, a definitivno ga ne bih prodavala jer je poklon.

I, da, još jedna stvar me interesuje - da li je moguće očistiti objekvit i kako, pošto kada pogledam kroz njega, vidim neku trunku, pa me zanima kako da ga skinem sa fotoaparata.

Hvala unapred! SmileZenit 122 DSCN0570
Nazad na vrh Ići dole
O.o
FS aktivan član
O.o


Broj postova : 45
Na forumu od : 14.08.2011
Godine : 34
Lokacija : Beograd

Zenit 122 Empty
PočaljiNaslov: Re: Zenit 122   Zenit 122 I_icon_minitime14/8/2012, 03:42

Dobrodosla na forum! Smile

Iskopao sam neko upustvo na jedvite jade i napravio sam ti pdf da ti to malo prostudiras. Nadam se da ce ti pomoci Smile Ako ti ipak nesto nije jasno, ne ustrucavaj se i slobodno pitaj. Ja nisam vican analognoj fotografiji, ali nacice se vec neko iskusniji da ti priskoci u pomoc Smile